Translate

Sunday, July 30, 2017

75/5000 Translate from: English Mandy Harvey: Deaf Si

This has been translated into the Albanian language for Christian friends to encourage them.






Ash ai shkoi së bashku, ai e pa një njeri të verbër që nga lindja. dishepujt e tij e pyetën duke thënë: '' Mësues, kush ka mëkatuar, ai apo prindërit e tij, që ai ka lindur i verbër? '
 "As ai, as prindërit e tij s'kanë mëkatuar," tha Jezusi, "por kjo ka ndodhur në mënyrë që veprat e Perëndisë mund të shfaqet në të. John 9 9

Gjatë viteve unë kam dëgjuar tregimet e njerëzve. Disa të mira, disa jo aq të mirë. Disa tregime të bëjë me buzëqeshje, ndërsa histori të tjera më bëjnë të qaj. I guess për shumicën prej nesh, kur kohë të vështira të ndodhë me ne, ne vetëm duam të heqin dorë. Jeta është e dhimbshme në kohë, unë të marrë atë. Unë kam qenë atje në gropë e dëshpërimit pyesin nëse unë do të marrë ndonjëherë.

Duke udhëtuar përmes jetës, unë jam i goditur nga mënyrat Perëndia prek njerëzit me talente unike që duket e pamundur. Mbaj mend vjet më parë, duke dëgjuar një shurdhër / verbër idiot i dijetar duke luajtur piano klasike mësuar atij nga gjyshja e tij, një grua që derdhet jetën e saj në djalin e saj të madh. Shumica e njerëzve withtheir gojët e hapur pyesin "si është e mundur kjo?" Në librin e kapitullit Luka 18:27 Jezusi thotë, "Ajo që është e pamundur me njeriun është e mundur për Perëndinë." Unë e kam shikuar lojra karrocë invalidësh basketboll me ballplayers me aftësi të kufizuara të rënda ekspozuar aftësitë e tyre atletike që tejkalojnë asgjë lojtarët shtypshëm trashë mund të bëjë.

Mandy Harvey është një tjetër shembull i dikujt që ka ardhur në kundërshtim të madh për të mbajtur në duke bërë gjë ajo ka kënduar gjithmonë loved-. Ajo mposhti humbjen e saj të dëgjimit duke zhvilluar aftësinë për të "dëgjuar" instrumentet dhe fjalët që ajo këndon. Ajo ishte aq e pabesueshme që ajo fitoi konkursin e saj Amerikës Got Talent.

I paraqitur këtë, sepse ajo përfaqëson një tjetër shembull nga Gjonit 9, ku Zoti na kujton se ne u bënë mënyrën se si ne jemi në mënyrë që veprat e Perëndisë mund të shfaqet për ju. Ju jeni me të vërtetë të mrekullueshme dhe të frikshme bërë!

No comments:

Post a Comment